Friday, February 4, 2011

Penjara Menanti


         HAHA. saje je post entry mcm ni. yelaa , esok aku bakal msuk penjara. i meant , hostel . yeah! hostel itu ibarat penjara . penjara itu ibarat neraka . so , dets mean hostel like a hell . yeah! siapa setuju angkat kaki anda. HAHA . haishh . SUMPAH malas gila weh nak balik sekolah . bergelumang dengan buku , tusyen siang malam yang mcm shitt toh. ==' dah padat otak aku weh. *bertenang zati. lagi beberapa bulan je lagi . kau sumbat la beberapa byk ilmu dlm hotak tu . lepas spm , kau throw into dustbin . yeah! *mcam dah merdeka sgtt je. HAHA . lepas SPM , Universiti pulak. time tu , aku rasa rest sikit kot . *yeke? HAHA . entah lah . malas nak pkir . sekarang pikir SPM ja . Hadoii . Stress dowh mcm ni . 


       Bila dah pertengahan tahun nanti, aku nekad dah . no more , facebuk-ing , lepak-ing , blog-ing . HAHA . *ceh , boleh ke? InsyaAllah . aku tak berani nak azam lebih2 . sebab , kalau aku yakin sangat , tapi tak tunaikan , serupa ayat tak boleh pakai maa . HAHA . so , aku just berani ckp yg aku akan 'rarely' ok? boleh ke straight je belajar ? mahu pecah pale otak weh . tak pun , jerawat mula menimbul nimbul . ahaha . Hadoii . paling tak suka kalau tengah stress . Memang semua benda aku balon . baling sana sini . campak sana sini . ish3 . Get ready lah yee? HAHA . 

      soo , smpai sini jela kot carut karut aku. esok dah nak msuk penjra gombak. HAIHH . xpe zati . kau cool je ok? SPM tahun ni . Do the best ok? Remember your promise . tolong jgn terpedaya dgn setan2 sbelah kau tu . HAHA .  trust yourself . You can do it . tiba2 teringat kata2 cikgu Zaidy (cikgu yg suka mgutuk aku) ==' , "winner never quit , quiter never win" . yeah! soo , dont give up . please . Ingat ! Setiap apa yang kau lakukan , kerana Allah dan mama and baba . Thank you :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.