Tuesday, March 15, 2011

Perempuan Melayu Terakhir?

"Perempuan Melayu Terakhir???"

Macam inikah? 

 

 Iya. Perempuan seperti ini lah yang aku idamkan. *woi, aku bukan lesbian lah. Mksd aku, Aku teringin nak jadi mcm ni. "pahe dokk?" Bahasa kelantan. Hahaha. Haishh , kenapa aku post mcm ni? Haa, inilah yang aku nak kongsi nie. Haha. Akceli, keinginan untuk menjadi prempuan yang sopan dan lemah lembut dah lama bersarang kat lubuk hati aku ni. *cewaah, Hahaha. Tapi , aku tak tau kenapa susah sgtt untk aku brubah ke arah prempuan sejati. Haihh . Entahlaa. aku kasar? aku kuat mencarut? Yess! itulah ezats. Aku tak tau kenapa susah sgtt untk aku brubah. "kau boleh zatt" itu lah kata2 smgt yg slalu ak dgr. Tapi, aku malu nak brubah. Sbb , aku tau yang aku akan kena bahan. Perghh, malu siott. Tapi, Aku nak sgtt jadi prempuan yang btul2 prempuan. *korang fhm kan mksd aku? Hahaaha. Aku tau jaga batas, aku tau aku bertudung, aku tau menjaga aurat , tapi perangai dan sikap aku yang kasar dan ala-ala 'tomboy' nie, susah sgtt nak kikis. Perghh, mcm dah melekat dgn gam oh. Haihh, aku still tgh mcari siapa yang boleh ubah aku jadi 'girlish' Huahuahua . Nak tkentot plak rasanyaa. Hahahaha. 

Aku harap sangat , suatu hari nanti, aku boleh jadi mcm prempuan2 kat luar tu. Yang sopan santun, berbudi bahasa, lemah lembut . Uish , gila lah. Hahaha. Macam nightmare dowh kalau ak berjaya berubah. Hahaha. aku Hanya mampu berdoa yang suatu hari nanti, aku akan berjaya menjadi PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR. Aminnn *korangg sama-sama doakan aku tauu... 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.