Friday, September 16, 2011

My inspiration :)

     Okay, hari niee aku nak cerita pasal someone niee. Ahaha, konfem dia bangga. ayat selalu diaa, "terharuuu!" menyampah dah dengar, Hahaha. mesti bangga kan? dia mmg patot dibanggakan pun. sebab, he's my idol, my inspiration and my breath. <3 Ahaha, ter'over' pulaak. *jgn bangga lebih2 sgtt tauu. :p back to the story, okayy. firstly, aku nk cerita laa lagu mano aku kenal mamat niee kaan? Ahaha. okaay, firstly, timee tu aku kecik lagi, timee zaman jahiliah dudolluu. zaman myspace dulu, ingat lagi taak? HAHAHA. timee tuu, aku niee mmg jenis suka add mcm-mcm orang. kononnyaa, nak erat silaturrahim laa, *pdhal nk carik pakwe, AHAHAHA. then, aku add laa sorang mamat niee. pastu, dia approve. then, berlarutan sampai ke ym. kat ym tuu, selalu laa jugak ber'webcam' dgn diaa niee. Ahaha, miss that moment. timee tuu, kitorg guna nama atok and nenek, sweet taakk? Ahahaha, geli-geli. alaa, tapi kitorang tk mcm couple yg kt luar tuu. btw, aku tk tau pun status kitorg time tuu, pelik kaan? tak declaree pun, tpi mcm IYAA, Ahaha. entahlaa, SCANDAL kott? Hee :DD

       then, kami pun teruslaa bkenalan. sampai laa satu hari niee, dia tiba-tibea ckp yg next year dia nk spm. soo, mybe dh jarang contact dgn aku. soo, as a women, ofcouse laa sedih kaan? soo, i made an effort sruh dia tk contact lgsung dgn aku selama SETAHUN. wah, betul-betul sacrified kan aku niee? AHAHAHA, yelaa, aku nk jugak tgk dia berjayaa. so, selama setahun laa aku tak contact dia. kadang-kadang ada jugak gatal tangan nak dail no diaa. tapi, than jugaklaa nafsu niee, Hahaha, pdhal ada je call da guna no orangg, Hee, kantoi sudaa :DD pastuu, lepas je spm, dia dpt plkn. lepas je dia plkn, aku terus contact dia. ingatkan, dia dah lupa aku. totally im wrong. dia slalu tunggu aku call dia. diang ingat aku dh ada org lain and lupakan dia. heyy, im not that type of girls okaay? *aku nie setia kee? adelaa sikit kott, HAHAHA. pastuu, kitorg conctact blik. then, dia bgtau result spm dia. SUMPAH aku terkejut beruk+monyet laa. dia dpat straight A kau tauuu. perghhh, jantung aku bgai nak tkeluar timee tu, bukan sikit, 11A dowwwhhh. celah mana tuu nak dpat. HAHAHAHA.

       pastu, dia ckp dia ada intervew nk pegi jerman. timee tuu, aku rasa sedih bercampur gembira. aku sedih sbb, dia akan jarang contact aku mcm dulu, then aku gembira sbb dia dah berjayaa. honestly, aku taknak berenggang lagi dengan dia. tpi, apakan dayaa, ini smua ujian Allah. aku redhaa jelaa, *eceh, jiwang plak aku niee, Ahaha. pastu, dia selalu suruh aku belajar rajin-rajin supaya dpt result gempak mcm dia. start dari tuu, aku ada smgt balik nak belajar, Hahaha. aku nak berjaya mcm diaa, aku nk jugak pergi oversea nanti, bak kata 'atok' kaan, "nanti kita boleh dating kat europe," ahaha. aku hrp itu satu doaa, aminnn... :DD *cett, ade hati, Hahaha.

       sooo, aku harap even kitorang akan jarang contact, aku harap aku still boleh keep in touch dgn diaa. aku nak sgtt, sbb "nenek sa------- atok sgttt" geli laa plaakkk -.-' HAHAHAHA. aku harap sgt dia tak jumpa nenek baru kat luar sane tuu. yess, i know who am i to youu. sebab, dia berhak dpt yang lagi much better dari aku. aku just harap, kalau ada jodoh, ada laa. tapi, aku nak sgtt ada jodoh, HAHAHA. last word for my atok's, take caree, always remember me, and if you hve someone, please, tell mee, okaay? im waitingg for youu, Muhammad Ammar Abd Razak <3 okayy, nk tepek gmbo atok jaap ;D


*bajeett jee, budak pandai kaaan? :pp

*pondan jalaan, HAHAHA. atok bangga taak? ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.