Friday, December 30, 2011

Anak soleh ke? :')

      Haish -,- Aku berminat nak post mcm nie sbb ada kaitan dgn hidup aku. Al-kisah begini, seorang kawan baik aku si M nie dia terkandas antara KAWAN atau MAK. Kalau korang, prefer mana? Ofcourse la mak kan? Tapi, dalam hal nie mak dia TERLALU MENGONGKONG dan berfikiran cetek. Can you imagine that? -,- Huh. Okay mesti korang tertanya tanya kan apa sebenarnya yang aku cuba mencarut niee? -..-'
   
    First, kitorang dah berkawan dgn si M nie dari dulu lagi. Kitorang bawa dia ke hulu ke hilir. And dia pun tak kisah and dia sangat baik. Kadang kadang, aku suka cara dia prihatin and cara dia bercakap. I respect you babe :') But, mak dia nie jenis yang tak suka dia berkawan dgn prmpuan. I mean, memang kongkong habis lah anak dia. -,- Tapi si M nie degil. Dia still jugak nak kawan dgn kitorang even dah kena 'hentam' habis- habisan. Hebat kan si M nie. *Babe, aku sayang kau :')


    Then, sampailah satu kejadian yang tidak diingini berlaku. Time tu, tengah jalan kaki sama sama baru balik makan, then mak si M ni lalu. Okay, si M nie dah cuak menggeletar. Dia takut apa yang bakal berlaku kat rumah nanti. *act aku takde time niee, tapi mmber aku cita lah.Bila smpai je malam, si M nie text kwn aku. Dia ckp dia dah decide. Dia nak kitorang separate jugak. Dia dah tak tahan dgr mak dia berleter and ckp bukan bukan pasal kitorang. Haish -,- Time tu, aku rasa mcm perghhhh SEDIH SIOOTTTT -..- Aku rasa mcm aku dah hilang satu kwn yang betul betul aku sayang. 


     Hurm, tulah kan. dalam hidup nie, tak smua yang kita inginkan akan berlaku. Kadang kadang kita tak sangka ia akan berlaku. Akhir cerita, kitorang tak lagi rapat mcm dulu. And langsung tak call or text dia. Yess, aku tau dia anak yang baik. Dia sgt taat perintah ibu bapa especially MAK dia kan? -,- Wujud lagi kan mak yang betul betul tak open minded? -..- Haha. Aku ingatkan mak bapak zaman melenium nie dah maju. Haish entahla. Aku redha je dgn semua nie. Mungkin, ada hikmah kan? :') Tipu lah kalau aku aku kata aku tak sedih mat. Dulu, aku selalu gaduh mulut dgn kau, kau sakat sakat aku, kau nasihat aku. Weh, aku rindulah! :'( 


      okaylah, dah tak sanggup nak menaip. Air mata dah berjurai jurai niee haa -,- Okay, apa apa pun, aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau babe. And aku nak kau tau yang aku sayang kau. :')


thanks for everythings babe :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.