Thursday, January 12, 2012

Experience cikgu tadika :D

Cikgu tadika? Haha. Kau ingat kerja senang? nampak mcam senang, tapi azab dia pergh -,-' Ahaha. Tapi, aku enjoy jugaklah. Haha. Actually, aku suka suka je kerja nie. Sorry, bukan kerja tapi tolong menjadi sukarelawan. Haha hebat kan? aku tolong mak si Dila (owner) tadika tu. Then, aku rasa macam excited gila gila. aku suka gila dengan budak-budak. Al maklumlaa, member en? -,-' Haha.
   Jadi cikgu tadikan nie seriously penat nak mampos. First, datang datang je, kau kena get ready dengan tangisan terikan budak menangis taknak pegi sekolah. Perghh, tension gila babe -,-' Alah, macam kau tak nangis masa kecik kecik dulu kan? Haha. Kena suap diorang makan, bawa pegi toilet *ini paling aku tak suka -.-' Haha. Kena ajar membaca. Dahla kena cover budak 4 tahun yang tak tahu apa apa. Pergghh, dugaan -,-' Tapi, sampaikan aku, dila & dayah pun kena buli dgn budak kecil. Lawak betul -,-'



Time rehat je, main kejar kejar, police entry *tipula tak penah main? Haha. Aku pun join sekaki, Haha! Seronok dowh! :D bestnya sebab aku asyik menang, Haha. lepas dah main, kena tunggu parents dorang amik. Time aku, aku terharu gila bila budak cenonet2 tu salam and cium tangan aku. WAahhh, rasa macam dah jadi mak mak orang, Haha. Terhaghhuu weh. :') Hurm. Even tak dapat gaji, tapi aku enjoy buat kerja nie. Biar kita buat dengan ikhlas & tak harapkan apa apa balasan kan? ;) okay, itu saje untuk hari nie. Assalamualaikum :)
*Aku suka budak budak yang comel je. Hee :D
Naufal
Iman

Naufal
Raihan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.