Saturday, January 14, 2012

KUALA LUMPUR.

Oh yeah! Aku & kawan2 telah merantau ke KL. Wow! Haha. Bukan senang nak bawak dorang nie pegi kl. Kalau dulu, sebut je kl, dorang dah cuak. Haha. ni semua kes takut mak bapak. Parents aku? Chill laa :D Hehe. Anak dara dia nie pandai berdikari, alhamdulillah. :) Okay continue. Erm tepat jam 8 am kitorang dah gerak naik bus dari bus station kuala selangor. Awal gila en? -,-' Nak buat cano, kuala selangor tu kg ke ceruk sanooo nunn. haha. Pastu, kitorang stop kat ktm sg buloh pegi kl sentral. Journey kami telah disponsor oleh anak kontraktor yg tekenal tu haa, Afiq alip :) Thanks korangg Hee :D Pastu, amik monorail pegi imbi. And aku sbgai tourist guide mereka, Haha. Macam kelakar jee -,-'

Pusing punya pusing, dorang pun mmbeli belah boot futsal. -,-' aku hanya mampu melihat jee. Haish. Then, dah penat berjalan, kami decide nak masuk cosmo world. timee tuu, Ohhmmgeeee -,-' Aku benci binatang pusing2 tuu. Takk, bukan takut, bukan cuak tapi MALAS jee -,- Haha. Pastu, aku merengek nak try main archery. Then diorg pun agreed. Yeay! *bayran ditanggung oleh Kembo. :D Dah penat, sakit sakit tangan main, kitorg pun singgah kat tuutti fruity. Awww sedap nyaah :D Hee. *kali nie duit sndri sbb mahal sgtt -,-' Haha.

Bila dah muak makan, kami pun decide nak singgah central market. Katenyaa, nak buat photoshoot. Haish, okay. aku gagahkan kaki nie jugak laa. -,- Haha. dah penat berposing, kami pun nak balik. Kami pun menuju ke Plaza Rakyat amik bus pegi kuala terus. Malas nak naik ktm, konpem sesak -,- Pegi je sana, tengok puduraya dah makin cantik plus maju. Terkezutt akkaaak :D Haha. Nak balik cepat punya pasal, kitorang pun nak bus express sabak bernam. Hahaha! First time aku nak bus express kau -,-' Haha. Pastu, tidoo dalam bus smpai kuala selangor tepat jam 6.30 ptg. Balik balik, mak aku terkejut aku balik awal. -,- Sebab sebelum nie kalau pegi kl, aku selalu smpai rumah pukul 10 mlm. Mak aku begitu bangga dgn aku. Cehhh -,-'
Okaayy, itu saje experience hang dgn budak taman. Anyway, thanks alot korang support aku bykk gilaa, Haha.
Byeee ;)
*Lupa nak selit gmboo Hee :D
Berjaya Times Square
Pusing pusing
Star Archery
Aku paling comel -,-'
Kena marah Haha!
Tuutti Fruity
Central Market
Jalan Tun Tank Cheng Lock

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.