Wednesday, January 18, 2012

Gadis Roti :)

Luscious bilis

Dulu kindergarten but now bakery pulok Hee :D Best betul takde pkerjaan tetap nie kan? takdela rasa bosan. betul tak? Haha. Okay, sekarang aku dah pandai buat roti. Yeah! mak aku mesti bangga kalau tau en? Haha! Sebab aku nie memang susah dan malas untuk ke dapur. -,-' Tapi kalau dapur orang lain aku rajin. Basuh pinggan, uli tepung, perghhh. Actually, aku malu nak tunjuk bakat terpendam aku kat mak aku Haha. Haish, kalau lah aku rajin masak, konfem ramai mak mak mertua ramai beratur nak pinang aku. Huisshh 0.o Haha.
Asalnya, mak dila la ajak kitorang buka satu syarikat kecilan. And jual roti-roti, kuih-muih, pizza, cup cake and so on. kononnya nak jadi usahawan yang berjaya la nie. -,- Haha. Plan punya plan, akhirnyaaa. Tubuhlah syarikat 'Luscious Bakery' bunyi mcm gempak en? Haha. kitorang pun try try la buat roti bilis, kuih, piza, roti canai and alhamdulillah. Semua menjadi :) Lepas dah siap, kitorang akan hantar ke sekolah sekolah atau org yang buat tempahan. Hohoh. Rasa mcm tak percaya je oh -,-
Lepas nie, sesiapa yang nak buat tempahan boleh la contact2 aku yea? Hee :D Ditanggung halal! Hahaha.
Untuk talian sila hubungi :
Cik Izzati : 010-2337428
*Nahh bukti aku buat roti. Hee :D
Lusciuos Bilis
Snow Biscuits

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.