Thursday, January 19, 2012

LEPAK-ing.

Okay. Daily routine aku, Haha. Melepak je kojenyeww. Aku memang tak boleh duduk rumah nanti aku akan jadi GILA -,-' Haha. I always need my friends beside me ;) Serious dowh, takleh hidup takde kawan. Pagi sibuk kerja, petang jogging, malam lepak mamak ke main snooker ke. Haish -,-' duit habis macam air mcm tu jee. Haha. Nasib parents aku tak bising. Hee :D Erm kalau time cuti lagi laa, tengok wayang atau bowling. Haishh itu jelaa kerja aku duduk kat rumah. Menghabiskan beras mak bapak -,-' Haha! Tapi kadang2 rindu juga nak lepak dgn budak2 sekolah. :( Rindu budak kelas, budak dorm. Hurrrmmmm :/ Tapi aku bersyukur sebab even aku tak kerja tapi aku sentiasa ada kawan yang akan teman aku. Haha! Aku tak penah bosan. Thanks korangg ;) Okayla takde motif pun post benda nie actually. -,-' IM TOTALLY BORED okay boooyeee ;D

*TEMPEK GAMBO NAAAA ;D
Kedai mamak
Jogging
Snooker time
Perrow

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.