Saturday, January 21, 2012

i 'LOVE' ceramah!


Haha. Boleh bayang tak betapa sukanya aku mendengar ceramah lesen? -,-' Perghh sumpah ngantuk gila nak mampos la weh. Kena tahan mata sampai 5 jam. GILOOOO -..- Tapi nak dapat lesen punya pasal, ku gagahkan jua mata ini. Haha. Actually, aku takdela dengar mana pun dia pnceramah tu ckp apa. Aku dga mulut dia bergerak jee. Nak tau sebab apa? Haha. Inilah rahsianyaa. Aku menyumbat telinga aku dengan irama irama yang mampu melayan jiwa aku yang tengah bosan. Haha. Aku dgn sesuka hati mak bapak je pakai mp4. Dah la duduk depan Pegi lantak lah sana -,-' Tapi nasib pnceramah tu cool adela jugak dia buat buat lawak. Hurm layaaan jelaa -,-'

Tapi, bila sampai je sana, aku terserempak pulak dgn sorang mmat nie. Nama dia Faiq. Dia budak sepintar Haha. Banyak betul nostalgia aku dgn sekolah tu. -,-' Haisshh. Tak sangka pulok boleh jumpa kau kat sane en? Haaa, itulah dinamakan jodoh. Haha! GELIIII -,-' Pastu boleh pulak aku ber'texting' dgn dia time ceramah Haha. Style en? Pdhal duduk depan blkg jee. Tak paham aku -,-' Haha. Pastu dia boleh bantai tido. Haish menyirap jee. Yang kawan aku pun satu, saje kasi aku duduk depan and tengah tengah. HAISSHHH -,- sabar jelaa. Haha. Dah ngantuk sgtt, aku pun telan la gula gula. Tu pun still tak boleh lwn perasaan bosan aku tahap cipan. Dah habis je ceramah, aku lepak canteen jap tunggu pakcik drebar tu amik. Dlm pkul 3.30 ptg smpai la kuala selangor then singgah mcd Haha. Okay tu jee story mory untuk hari nie. Conclusion is, hari ni merupakan hari yang PALING BOSAN dalam hidup aku. Haha Okayy booooyeee :D



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.